'Kad sam imala 2 godine majka je napustila mene i oca'

Kad sam imala 2 godine majka je napustila mene i oca. Otac mi je snajperista, i poginuo je kad sam imala 10 godina, tako da sam ja živjela sa tetkom u Bg. Sad imam 18 godina, tetka mi je umrla, upisala sam vojnu akademiju u Njujorku. Saznala sam da mi majka živi ovdje u velikoj kući sa mužem i dvoje djece. Svaki dan kad sam slobodna od predavanja, onako u uniformi, dođem do njene kuće i razmišljam da joj priđem i sve ispričam. Evo i sad stojim prekoputa njen kuće i gledam je kako se igra sa kćerkom, dok ja pokušavam da suzbijem suze. 

napustila

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Novi.ba

Podijeli ovo:

loading...
19:23:00

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com