'Prije neki dan sam išla u drugi grad da iznenadim dečka pošto se već neko vrijeme nismo vidjeli'

Prije neki dan sam išla u drugi grad da iznenadim dečka pošto se već neko vrijeme nismo vidjeli. Tako dolazim ja u njegov stan, pozvonim i otvara mi neka ženska u ručniku. Izokrenuo mi se cijeli svijet u sekundi, sva van sebe ulazim u lift i odlazim iz zgrade kada se na izlazu sretnem sa svojim dečkom koji se baš vraćao sa predavanja. Ne mogu vam opisati tu zbunjenost kad sam se zabila u njega pred haustorom i tu sreću kad sam shvatila da i njegov cimer ima curu.

grad

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Novi.ba

Podijeli ovo:

loading...
19:23:00

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com