A OD PORODICE DOKUMENTARAC! Snima se film o Šabanu Šauliću!

Za pola veka karijere poznati pevač Šaban Šaulić dobiće zaista impresivan poklon, kojim je i on sam iznenađen

alo.rs/informer.rs 29. 07. 2016. 20:49 0
74485_saban_f.jpg?1469818007

facebook

Naime, ovom priliko biće premijerno prikazan dokumentarac o njemu i njegovom radu.

CUCA O ŠABANU: Prekinula sam svaki kontakt s njim!

- Ideja da se snimi dokumentarac potekla je od moje porodice i mog tima. U početku sam bio zbunjen, ali me je istovremeno taj njihov potez ganuo. Pristao sam bez razmišljanja i verujem da će i publici taj film biti zanimljiv - rekao je Šaulić za list Večernje novosti.

(KOCKARSKI PAPARACO) ŠABAN "OPELJEŠIO" ĆAZIMA! Kralj narodne muzike se opario u kazinu!

Radnja filma će se odvijati u njegovom rodnom Šapcu i Krčedinu, gde ima vikendicu, kao i u prestonici, gde živi sa porodicom.

NE OPRAŠTA I NE ZABORAVLJA! Ana Bekuta: Šaban je MRTAV za mene!

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Informer.rs

Podijeli ovo:

loading...
21:29:00

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com