'Muž mi je strašno ljubomoran, boji se da ga ne prevarim'

Muž mi je strašno ljubomoran, boji se da ga neć prevariti, često je naporan zbog toga, ali nikada nije bio agresivan. Mnogo mi smeta takvo ponašanje, konstantno sam u nekom strahu. Neki dan me je odvezao kod ginekologa na pregled i možete misliti u kakvom je stanju bio dok je čekao, pogotovo jer je bilo par žena ispred mene, tako da sam ostala skoro sat vremena. Kada sam završila i ušla u auto mislim da mu je pritisak otišao u maksimum, izgledao je kao da će svaki trenutak dobiti moždani udar.

ginekolog1

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Novi.ba

Podijeli ovo:

loading...
19:37:00

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com