''Prije nekoliko nedjelja na trening mi je došao neki nabrijan dečko''

Trener sam MMA i prije nekoliko nedelja na trening mi je došao neki nabrijan djecko možda 16­-17 godina želi da trenira i ja ga primim. Došao je prvi vikend treninga i radi se sparing i on dolazi iako sam mu ja rekao da ne dolazi jer nije njegov termin, ponovo ga primim, ne mogu ga posalat kuci.Hajd uparim ja njega sa djevojkom da radi kako nebi popio batine. Nije prošlo ni pet minuta, svi se još nisu ni zagrijali polako rade sparing, a ovaj sivonja vamo lupa ko nenormalan, pridem mu i kažem da ohladi malo i da radi polako, više puta sammu objasnio on kao ono razumije i nastavi dalje, vidim ja da nema kraja tu mu promjenim partnera stavim mu nekog momka, jer kako je krenuo djevojka ce u hitnoj završiti. Epilog cijele price jeste da je on tako isto nasrnuo na ovog momka ovaj ga 2 puta opomenuo, treci put ga zveknuo toliko da je ovaj samo pao dole kao klada, svi su stali bukvalno se ukopali. Onda je uslijedio oporavak pa u hitnu, pa zovi roditelje klasicna procedura, ali nije mu bilo ništa. Došao otac ja mu tu objašnjavam i sve on kao razumije da bi mi neki dan stigao poziv za sud. Hladno su me tužili!!

8

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Novi.ba

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com