''Odem ja jedan dan kod moje drugarice rekoh da je malo iznenadim''

Odem ja jedan dan kod moje drugarice rekoh da je malo iznenadim, i nisam joj se javila da dolazim baš se nismo dugo vidjele, skoro mjesec dana. Falila mi je puno, poznajemo se cijeli život i provela sam vecinu djetinjstva sa njom. Sve moje najbolje godine sa njom su prošle. Kada sam ušla u stan kod nje, nije bilo zakljucano. Tražila sam je po stanu i na kraju sam je našla u spavacoj sobi kako se zadovoljava sa krastavcem. Nisam mogla vjerovati šta vidim, i moram priznati da mi se ogadila.Ubrzo sam izašla napolje i ona za mnom. Molila me je da nikom ne kažem, jer joj je došlo do onih
stvari i morala se nekako snaci. Ma rekoh uredu je sve, ali sam joj rekla da to više nikad ne radi jer nikada ne znaš gdje je to sve bilo i tko je to dirao, i ko zna sa cime je pošpricano. Svi znamo da su žene dole osjetljive i da lako zarade neku bolest. Pa sam joj rekla ako si ne može priuštiti alat za žene da cu joj ga ja kupiti samo neka mi kaže, a krastavce necu jesti dok sam živa.

7

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Novi.ba

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com