Linea je imao samo jedan zadatak, a napravio je totalni bum

v229611.jpg

Sećate se italijanskog crtaća La Linea? Nije zamišljen da bude crtać.

La Linea je nastao u sklopu marketinške kampanje za liniju italijanskog posuđa. 

Međutim, nakon završetka marketinške kampanje, crtani je postao globalni hit i nastavio da živi tokom narednih 15 godina. 

Lik zarobljen u horizontalnoj liniji je u svakoj epizodi koja traje nekoliko minuta odlučan da uspe u svakoj svojoj zamisli, i da premosti ograničenja te linije. 

Animator Osvaldo Kavandoli je počinjao svaku epizodu crtanjem horizontalne linije, zatim ta linija poprima ljudski oblik i nakon toga počinju avanture koje traju 2-3 minuta. Karlo Bonomi daje dodatni šarm svojim prepoznatljivim brbljanjem, a na pomen crtanog La Linea nema ko neće nabaciti smiješak.

Pratite Cafe.ba putem aplikacija za Android i iPhone i društvenih mreža FacebookTwitter.

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Cafe.ba

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com