(FOTO) RUSKA KIM KARDAŠIJAN: Bolja sam od originala!

Dvadesetdvogodišnja Anastasija Kvitko iz Rusije, koja se nedavno preselila u Los Anđeles, odbila je savet modne agencije da smrša, jer smatra da ima savršeno telo

sputniknews.com/informer.rs 03. 09. 2016. 10:40
105693_ruskinja-2_f.jpg?1472891809

instagram

Ruska dvojnica Kim Kardašijan odbila je savet modne agencije za koju radi da se podvrgne operacijama i dijeti.  


ANASTASIJA KVITKOVA I ona je dokaz da je Rusija supersila!

Dvadesetdvogodišnja Anastasija Kvitko iz Rusije nedavno se preselila u Los Anđeles, gde je odbila savet agencije da smrša, jer smatra da ima savršeno telo.     

Ona je tako kritikovala i Kim Kardašijan navodeći da je američka rijaliti zvezda po lepoti daleko iza nje. 

- Sviđa mi se Kim, ali ne volim kada nas porede. Moje telo je sportske građe, mišiće sam dobila zahvaljujući treniranju, moja zadnjica je najlepša na svetu, a na licu nemam nikakve estetske zahvate.

Anketa

INFORMER.RS

Koja vam je bolja, Kim ili Anastasija?

loading.gif
105692_ruskinja-1_iff.jpg?1472891911

instagram

Kako kaže Kvitkova, samo je pitanje vremena kada će biti poznatija od Kim.

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Informer.rs

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com