ZVONKO BOGDAN: U mojim stihovima je sve rečeno o čarima Vojvodine!

Redosled numera nikada nemam pripremljen unapred pred koncert, ali ljudi koji budu došli da slušaju mene i moj orkestar znaju da ću ih odvesti na putovanje kroz vojvođansku ravnicu, kazao je majstor panonske šansone Zvonko Bogdan pred nastup 27. novembra na sceni beogradskog Kolarca

Tanjug/informer.rs 23. 11. 2016. 10:35
12846_bogdan_f.jpg?1479893692

Zoran Sinko

Njega će na beogradskom koncertu čiji je naziv "Muzička šetnja kroz Panoniju" pratiti četrnaestočlani tamburaški orkestar. 

Panonski šansonjer priseća se svojih početaka u Beogradu. 

- Od 61,62. pa do pred kraj 80-tih nastupao sam kao intepretator po mnogim beogradskim kafanama. U hotelu Union sam skoro svako veče nastupao od 1971-78. - priča Zvonko.

Kasnije su došli na red nastupi na koncertima širom Jugoslavije, Evrope i ostalih kontinenata gde je bilo naseg zivlja, nastavlja Bogdan.

Kaže da je za većinu pesama koje je napisao inspiraciju pronašao u vojvođanskom miljeu.

- Sve te pesme vezane su za određeno vreme, određene ljude i događaje. To je nešto sa čim živim i u mojim stihovima je sve rečeno o čarima Vojvodine - kazao je Bogdan.

Za njega je muzika najlepši način da ljudi komuniciraju.

- Budući da je pesma, pisma ili pijesma najlepši način ljudskog izražavanja, koji se sastoji od teksta, melodije, ritma, harmonije i interpretacije, trudim se da se muzikom ozbiljno bavim - kazao je Bogdan.

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Informer.rs

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com