'Udajem se za čovjeka koji je stariji od mene 16 godina'

Udajem se za čovjeka koji je stariji od mene 16 godina. Haljinu za svadbu mi šije njegova prva žena koja je modni kreator. Auto će nam pozajmiti njegov sin iz prvog braka koji je od mene mlađi samo 6 godina. Frizuru i šminku će mi raditi njegova kćerka iz prvog braka. On se sa svojom prvom suprugom vjenčao mnogo mlad, kasnije su shvatili da nisu jedno za drugo, ali su se ljudski rastali i svoju djecu vaspitavali i othranili zajedno, a sad su nakon 20 godina oboje pronašli osobe sa kojima su sretni i nastavili život dalje. Osuđujte koliko hoćete, ali ja više vjerujem u ovaj brak nego da se udajem za nekog ko je po ps-u, a zapravo samo glumi lažni moral i pravi haos već pri prvom problemu.

covjek

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Novi.ba

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com