''Supruga me je prevarila sa najboljim drugom''

Supruga me je prevarila sa najboljim drugom. Od tog dana izgubio sam 2 osobe i plus svoju djecu. Moja supruga je na dobroj poziciji i zna sve advokate tako da je potkupila i sredila sve sa sudijom i advokatima da ne dobijem djecu poslije razvoda. Dozvoljeno mi je samo 1 sat biti s njima sedmicno i to je ono što me ubija.Ali poslije 2 mjeseca nekako je i to uspijela da mi zabrani i ja imam osjecaj da ludim. Šta mi je uradila od života ta žena, ali ja sam opet neki dan vidio svoju djecu.Pristao sam da volontiram u jednoj školi da budem djeda mraz. Tu djeca dobijaju slike sa djeda mrazom i imaju mogucnost da pricaju sa djeda mrazom. Kada su došli na red moji klinci odmah su me prepoznali kada sam progovorio, tiho sam im rekao da šute i da se slikamo. Kada smo završili slikanje toliko sam ih izgrlio da su sva ostala djeca bila ljubomorna. Rekao sam im da ih volim najviše na svijetu i da me ne zaborave i oni su to obecali. Ali opet ko zna, djeca su to i ja nemam mogucnost da provodim vrijeme sa njima.

4

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Novi.ba

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com