"Obradovala se Rafaelo kuglicama kao da sam joj kupio automobil"

Obradovala se Rafaelo kuglicama kao da sam joj kupio automobil, dok u stanu još nisam imao krevet improvizovao sam neku podlogu od ćebića i prekrivača, složio brdo jastuka i zapalio svijeće okolo... Sjećam se kada sam je uveo zatvorenih očiju kako je slatko paničila što ne vidi ništa a ne poznaje prostor a gorjela od želje da vidi šta sam to spremio... Vrisnula je kada je otvorila oči i poskočila od sreće!!! Sljedeći put sam posuo latice ruža u obliku srca po krevetu i zasijale su joj oči od sreće i raznježila se... Sam sebi ne mogu da opišem koliko sam srećan što se pojavila u mom životu i što je moji gestovi čine toliko srećnom! :) Za mene ne postoji ljepši osećaj... Učiniti nju srećnom, vidjeti taj osmjeh, taj sjaj u očima, te osjećajne reakcije... BOŽE KOLIKO SAM SREĆAN SA NJOM!!! :)))

3

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Novi.ba

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com