' Iako mi se malo ogadila, nekako pokušavam to zaboraviti i nastaviti dalje kao da ništa nije bilo'

Niti znam od koga je to čula niti odakle joj ta ideja. Samo znam da nije normalna baš. Nismo nešto dugo u vezi ali nastojimo biti jer se volimo i baš se trudimo oko naše veze. Iako mi se malo ogadila nekako pokušavam to zaboraviti i nastaviti dalje kao da ništa nije bilo, ali je skroz opet ne moguće kada me svaki dan traži svježu porciju toga i ako joj ne dam onda je zlo. Nedavno je počela sa tim glupostima, došla jedan dan s posla i skočila na mene i odvela me u sobu da idemo voditi ljubav. Malo sam bio iznenađen jer nikada nije bila takva uvijek je trebala odmarati i tako to. No nisam se bunio nego sam pristao i otišao sam sa njom u sobu. Vodili smo ljubav i nakon sat vremena kada sam ja završavao ona je ispod njega stavila čašicu da ono iscuri unutra. Gledao sam je blijedo i upitao što to radi? Rekla mi je da ne brinem da joj to treba za masku koju će stavljati na lice, da je čula da taj naš muški proizvod daje glatkoću lica uklanja akne i prištiće i da pomlađuje. Od koga je čula da mi je samo znati tu budalu. Uglavnom ja joj svaki dan redovno moram napuniti tu čašicu, ne bitno dali vođenjem ljubavi ili samo zadovoljavanjem količina koju ona zahtjeva mora biti. Nisam htio ali se počela ljutiti na mene i vikati čemu je čuvam ionako će se na kraju baciti, bolje da je ona iskoristi. Nije mi problem nego je samo to što nakon toga isto to lice ja poljubim i tako malo mi se gadi. Jeli stvarno to pomaže tako ili?

maska1

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Novi.ba

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com