ON JE VOLEO TAŠTU KAO ROĐENU MAJKU! Glumac ne može da se pomiri sa činjenicom da nje više nema!

ON JE VOLEO TAŠTU KAO ROĐENU MAJKU! Glumac ne može da se pomiri sa činjenicom da nje više nema!

Hju Džekmen, domaćoj publici najpoznatiji po ulozi Volverina, trenutno prolazi kroz težak period u životu

pink.rs/Informer.rs 02. 09. 2016. 10:17
41252_hju_f.jpg?1472804240

AP photo

Naime, holivudski glumac je skrhan smrću svoje tašte Fej Dankan, majke njegove supruge Debore.

Na pogrebu je, pred porodicom i prijateljima, otpevao “Quiet Please, There’s a Lady on Stage”

– Fej, srećan sam što sam te upoznao. Bila si mi poput majke – oprostio se Hju.

Džekmen se i na društvenim mrežama oprostio od tašte, a svojom porukom dirnuo je mnoge pratioce.

– Ponosan sam što mogu da kažem da mi je Fej bila tašta. Bila je jedna od najdivnijih žena koje sam upoznao. Mudra, duhovita, puna ljubavi, vrckava, velikodušna i pravi vođa. Bila je uvek u pravu, što je sigurno bio veliki teret za nju jer je morala da bude strpljiva za nas obične smrtnike. Volim te više nego što reči mogu da opišu – napisao je glumac.

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Informer.rs

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com