''Neki dan sam pretukla vlastitog muža''


Neki dan sam pretukla vlastitog muža, ono baš kako vecina muškaraca tuce žene. Meni je Bog dao da sam krupnija i na kraju krajeva jaca od mog muža, ali nisam imala hrabrosti da mu se suprotstavim kada me šamara i kada vice na mene. Danas je nezadovoljan kako se ponašam prema njegovoj mamici, MOJOJ SVEKRVI, poceo da vice i krenuo da me šamara, a onda sam prelomila, znam da sam krupnija, jaca od njega i skupila sam neku hrabrost, skocila sam i tako ga isprebijala, da je poceo da moli da prestanem, jednostavno sam bila van sebe, nisam znala ni šta, ni gdje udaram, kasnije kada sam se smirila vidjela sam da sam mu razbila usnicu i arkadu. Nekako mi je žao i ne bih to ponovila, ali opet sam sretna jer sam se suprostavila nekoj vrsti zla. Nadam da nakon ovoga što je dobio necu imati više problema i posavjetovala bih sve žene, oduprite se, ne dozvolite da se neko na vama iživljava i to bez ikakvog razloga.

3

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Novi.ba

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com