'Sve mi je bilo u tome da od žene dobijem samo ono na što većina nas muškaraca misli'

Bio sam svakakav. Živio sam za lake žene i s***. Sve mi je bilo u tome da od žene dobijem samo ono na što većina nas muškaraca misli. Svaka bi bila moja, mijenjao bi ih stalno. Nikada nisam vjerovao u ljubav to je bila samo glupost za mene, nikada nisam volio. Bio sam hladan. A onda iznenada ljudi moji desi se čudo. Te jedne oči te do smrti pogode. Taj miris, hod, pogled, način na koji me gleda. Nisam imao u planu zavoljeti je i zaljubiti se jer nisam bio spreman na to. Ali ona.. ma ko joj bi odolio. Osjetio sam da zapravo sada ona upravlja sa mnom, da je ona ono što me mijenja. Ona je ta koja me je naučila da vjerujem u ljubav. Ona je ta koju sam mali milion puta povrijedio, ali ostala bi tu pored mene. Pa ta žena je čudo. Ta žena je posebna. Ta žena je moja. Samo moja. Nekada pomislim da je ne zaslužujem ali onda pomislim da moj život ne može ići dalje bez nje, kunem vam se da ne može. Ona je ono što mi uljepšava dan. Samo sa njom vidim sebe. Pa ja.. ja sam se zaljubio prvi put u životu!

svakakav

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Novi.ba

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com