''Od kako sam se razvela ovim se zabavljam''

Od kako sam se razvela, zbog prevara, spavala sam i sa mužem i sa dečkom žena sa kojima me muž varao. Muža da vratim neću, dovoljno mi je što jednoj uzimam sve pare od muža koje imaju, a drugoj  svu pažnju dečka koga je na kraju zavoljela. Ono što im je najbitnije. Inače skroz sam i povučena i skromna (smor) i ovo niko ne očekuje od mene. Ali sam bila i dobra supruga i jako zaljubljena i prošla pakao poslije razvoda. E pa puklo je i meni. Osjećam se kao na filmu. Samo da ne ispadnem kao onaj crnac što ga prvog i ubiju.

7

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Novi.ba

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com