''Ispao sam žešći kreten prema djevojci''

Ispao sam žešći kreten kad sam prije šest mjeseci djevojci kojoj je stalo do mene nabio osjećaj krivice za naš raskid. Raskinuo sam s njom, palo je tu i teških riječi, nažalost, s moje strane. Ona je prešla preko svega toga i ostala uz mene, kao prijatelj. Zapravo, izmišljao sam sve vrijeme razloge za raskid, da bih se smuvao sa drugom djevojkom. Nisam joj nijednog trenutka htio priznati koliko mi je nedostajala njena pažnja, jer mi druga nije posvećivala tu pažnju. Skupljao sam snagu da joj to sve priznam kroz koji dan, da je molim da mi oprosti, da joj kažem da je volim, ali danas mi je rekla da joj je drago što sam nastavio dalje sa svojim životom, što imam novu djevojku i da se nada da mi je s novom djevojkom bolje. Onda mi je priznala da ima leukemiju i da vjerovatno neće preživjeti jer je bolest uznapredovala, a nije htjela da prihvati tretmane. Sigurno će i pročitati ovu ispovijest, želim da zna da bih sve učinio da vratim vrijeme... Žao mi je.

4

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Novi.ba

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com