GOCA TRŽAN OTKRIVA TAJNU USPEŠNOG BRAKA: Svađe sa Rašom rešavam seksom!

Goca Tržan priznaje da nema tih nesuglasica između supružnika koje se ne mogu izgladiti akcijom u krevetu

I.Gajić 30. 10. 2016. 18:08
114718_16-goca-i-rasa-101_f.jpg?14778428

Informer

Goca Tržan priznaje da svaku nesuglasicu i raspravu sa svojim mužem Rašom Novakovićem rešava dobrim seksom! Popularna pevačica i bubnjar pojavili su se u utorak uveče na koncertu Jelene Tomašević u Beogradu i tako demantovali priče da su pred razvodom zbog njegovog navodnog neverstva.

Zabavne priče

- Zabavljaju me priče da mi je Raša neveran i da je ne znam gde je viđen i sa kim. Nama prijatelji jave šta je izašlo u novinama i siti se ismejemo. Pokažite mi jedan par koji u vezi ili braku nije imao neku nesuglasicu - kaže Goca za Informer i dodaje da ona ima svoju proverenu tehniku, uz pomoć koje može da izgladi i najgoru svađu.

GOCA TRŽAN SPASILA BRAK: Uvek bih oprostila, zato što smo živi ljudi!

Majstor za probleme
Pokažite mi jedan par koji u vezi ili braku nije imao neku raspravu
Goca Tržan

- Daleko smo mi od bilo kakvog razvoda ili tome slično. Svakome može da se desi da ima loš dan, da je nervozan ili ima različito viđenje neke situacije... Ma, sve se to reši u krevetu dobrim seksom. Bitan je kvalitet, a ne kvantitet - ističe kroz smeh pevačica.

Goca smatra da je njen i Rašin život zanimljiv drugim ljudima jer imaju odličnu energiju.

RAŠA BI DA SPASE BRAK: Pokajnički kukao pred Gocinim vratima!

107395_goca-trzan-rasa-620x350_iff.jpg?1

Printscreen You Tube

- Nemam potrebe da se pravdam ljudima. Davno sam digla ruke od toga. Smatram da je moj i Rašin život sa strane zanimljiv jer smo interesantni u energetskom smislu. Mi se super provodimo i uživamo. Da nije tako, ne bismo bili u braku, zar ne? - zaključuje Tržanka.

RAŠINA ŠVALERKA LJUTA NA TRŽANKU: Goco, nisam ja fufa, već foto model, a i bolja sam od tebe u seksu!

14 godina je Goca Tržan starija od Raše Novakovića

Sado-mazo igrice

Naša sagovornica nam je otkrila da je veliki ljubitelj kože i pank fazona, ali nije želela da otkrije svoj stav prema sado-mazo akcijama.

- Oboje volimo kožu i sve što ima veze sa pankom i rokom. A to da li volim sado-mazo igrice, moraćete Rašu da pitate - zagonetno priča Goca.

TRŽANKA UHVATILA MUŽA U PREVARI Raša: Napio sam se, Goco oprosti mi!

Sa crnom kosom sam kao iskopan leš

Goca je nedavno objavila novi singl "Lažna krila" koji već ima nekoliko miliona pregleda na Jutjubu. Pevačica se u nekim scenama pojavljuje kao crnka, ali napominje da privatno svoju plavu kosu nikada ne bi prefarbala u tamne nijanse.
- Nikad se ne bih ofarbala u crno. Sa takvom bojom kose izgledam kao da su me zakopali, pa otkopali. Crna boja zahteva konstantno jaku šminku, a mene to stvarno nervira - iskrena je Tržanka.

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Informer.rs

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com