'Prije mjesec dana je neko krvnički prebio moju djevojku'

Prije mjesec dana je neko krvnički prebio moju djevojku. Prvo mi je u glavi jedino bilo da nije smrtno ugrožena. Kada sam čuo da je stabilna i otišao da je posjetim... Čim sam je vidio onako natečenu, sa rascjepanim usnama i jagodicama, modru, slomljenu... Nisam mogao da mislim ni o čemu drugom nego gdje sam ja bio tada. Zašto nisam bio tamo, sa njom? Gdje sam ja bio kad se neki seronja iskaljavao nad mojom djevojkom? Zašto je nisam odbranio i pazio na nju? Šta sam ja tada, koj k**ac radio? 

prebio

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Novi.ba

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com