(FOTO) ŠABAN ŠAULIĆ OTVORENO: Čitam Informer od prvog dana, cenim što ste direktni i ne uvijate istinu!

(FOTO) ŠABAN ŠAULIĆ OTVORENO: Čitam Informer od prvog dana, cenim što ste direktni i ne uvijate istinu!

Šaban Šaulić kaže da ne može dan da zamisli bez svog omiljenog dnevnog lista

Informer 31. 10. 2016. 21:29
114983_18-saban-2_f.jpg?1477933805

Žarko Radovančev

Kralj narodne muzike Šaban Šaulić ne može dan da zamisli bez Informera! Legendarni pevač priznaje da nas čita od prvog broja, a specijalno zbog našeg lista je pravo s aerodroma došao na Sajam medija i zapevao.

Kupili ga iskrenošću

Šaban kaže da smo ga još pre četiri godine "kupili" iskrenošću.

4
godine Šaban Šaulić svakog jutra kupuje Informer

- Informer je od prvog broja obavezno štivo u mojoj kući. Cenim što ste direktni, jer i inače ne volim ljude koji uvijaju istinu. To su licemeri - istakao je legendarni pevač.

Šaulić je pohvalio i to što mislimo na sve svoje čitaoce.

- Posebno mi je drago što vodite računa o svojim čitaocima, kako pravovremenim informacijama, tako i cenom. Svesni smo u kakvim se uslovima živi i da ljudi danas nemaju puno novca. Vi ste pristupačni svima i svaka vam čast na tome. Moram priznati da Informer čitam od prve do poslednje strane - iskren je kralj narodne muzike.

Ne peva umoran

S obzirom na to da je Šaulić juče umoran došao s puta, bilo mu je veoma teško da se lati mikrofona, ali je ipak za posetioce Informerovog štanda zapevao svoj hit "Žal".

114982_18-saban-1_f.jpg?1477933818

Žarko Radovančev

- Ne volim da pevam kada sam umoran, jer onda ne mogu svojoj publici da pružim ono najbolje, ali nisam mogao da odolim, ponela me je muzika vašeg divnog benda - rekao je Šaban.

Pevač je ovim gestom oduševio čitaoce našeg lista, koji su strpljivo čekali u redu kako bi se fotografisali sa njim.

Dva puta kupio isti broj

Šaban Šaulić nam je priznao da je jednom prilikom dva puta kupio isti broj Informera.
- Bila je nedelja, a ja sam po običaju otišao na trafiku da kupim novine. Rutinski sam uzeo Informer i ne gledajući naslovnu stranu. Tek kod kuće sam video da je to vikend broj koji sam već kupio dan ranije - ispričao je pevač.

114981_18-saban-3_iff.jpg?1477933832

Žarko Radovančev

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Informer.rs

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com