(FOTO) FILIP SE NE ODVAJA OD ALEKSANDRE Osmislio i scenario za pevačicin novi spot!

(FOTO) FILIP SE NE ODVAJA OD ALEKSANDRE Osmislio i scenario za pevačicin novi spot!

Filip Živojinović je vodio glavnu reč na snimanju spota za novu pesmu Aleksandre Prijović "Senke"

I. Gajić 21. 10. 2016. 21:14
113267_16-filip-1_f.jpg?1477067876

Informer

Pevačicin dečko je bio zadužen za deo scenarija, a malo je falilo i da se nađe u nekim scenama. Ipak, zadržao se na nadgledanju kadrova.

- Filip je uvek moja podrška i srećna sam što me prati sve vreme. Ne znam kako bih izdržala sve bez njega. Zajedno smo se dogovarali kako bismo i šta mogli oko spota, on je imao super ideje koje smo uvažili. Ma malo je falilo da se pojavi sa mnom u nekim scenama. Ubeđivali su ga ovde na setu, ali ipak nije pristao. Bilo bi zanimljivo da jeste, ali ne voli da se eksponira - ističe "zvezda Granda".

113268_16-filip_if.jpg?1477067923

Informer

Osim što je zadužen za Aleksandrine spotove, pevačica priznaje i da je glavni majstor za šporetom.

- Ništa ne znam da spremam u kuhinji. Jednom sam pravila špagete i nikad više. Filip tako dobro kuva da je mene sramota da se petljam. Uvek kad sprema hranu za nas, ja stanem pored Filipa i gledam, ali nikako da naučim - kaže Prijovićka i dodaje:

- Podelili smo se, on sprema, a ja perem sudove. Filip zna da sam veoma nervozna kad sam gladna, tako da me uvek obraduje nekom lepom hranom.
 

113269_18-aleksandra-prijovic-fraj_f.jpg

Informer

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Informer.rs

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com