U Zenici opšti haos, na adresu redakcije portala zenicablog.com stiglo je pismo koje je malo reći nevjerovatno i sramotno:
''Poštovana redakcijo, danas 28.10.2016. poslije 15h u sandučiće za poštu u ulicama Dr. Hasana Muminagića i Štrosmajerova smo dobili pismo od JP Grijanje Zenica da u našoj sekundarnoj mreži postoji kvar i gubitak vode, te da nećemo imati grijanje dok se kvar ne popravi. Grijanje nam je isključeno 27.10. 2016. ujutro oko 7 sati, a tek danas nas smo, petak i to poslije radnog vremena JP Grijanja, obaviješteni da nas neće uključiti na mrežu dok se kvar ne popravi, i sada nastaje kulminacija bezobrazluka i bahatosti naših javnih preduzeća. Stanari i vlasnici kuća trebaju sami da lociraju gdje je kvar, jer instalacije prolaze kroz podrume i privatne posjede, da obavijeste JP Grijanje, te će njihova tehnička lica izaći na lice mjesta, potvrditi da li je tu kvar, zatim da građani sami ugovore i plate izvođenje građevinskih radova na otkopu cjevovoda, otvaranju betonskog kanala, normalno zatvaranje i zatrpavanje istog, a iz JP Grijanja će doći i obaviti mašinske radove na otklanjanju kvara.
Troškovi popravke će biti fakturisani nakon završetka posla i raspoređeni po površini stambenih jedinica, a za sve to uporište imaju u odlukama Općinskog/gradskog vijeća (Sl. novine Općine Zenica 7/2002 i 6/2013).''
Ovakvo pismo, a u prilogu vam šaljem sliku, kao i izvršavanje funkcije Javnog preduzeća u funkciji građana, bi bilo previše i za rubriku “vjerovali ili ne”. Poslije smjene prethodnog direktora, u sudskom epilogu dokazanog prekršitelja zakona, građani su očekivali od novog direktora bolje postupanje i saradnju sa građanima-kupcima toplotne energije.
Nadam se da ćete objaviti ovo moje obraćanje.
S poštovanjem, Atina Bihorac, Dr. Hasana Muminagića 17
Izvor: Novi.ba
Objavi komentar