PROŠLA KROZ TEŽAK PERIOD! Luna Đogani otvoreno o terapiji kod psihijatra!

Ćerka pevačice Anabele Atijas, Luna Đogani zajedno sa majkom gostovala je u emisiji "Ja to tako" autorke Ivane Baltić

pink.rs/informer.rs 23. 10. 2016. 15:25 0
35900_luna_f.jpg?1477228969

printscreen

Luna je tom prilikom, između ostalog, govorila i o teškom životnom periodu koji je iza nje, a zbog čega je morala da poseti psihoterapeuta.

(FOTO) LOŠA REKLAMA ĆERKINOG MODNOG BLOGA! Anabela na otvorene cipele nosi zimske čarape!

Naime, Anabelina najstarija ćerka je otvoreno u emisiji ”Ja to tako” pričala o psihoterapiji kojoj se podvrgla sa svojih 13 godina kada su njeni roditelji bili u veoma lošim odnosima i odlučili da se razvedu.

- Ne krijem da sam išla kod psihoterapeuta, ne mislim da je to ništa loše. Bila sam mala, bio mi je potreban neko sa kim mogu da razgovaram o svemu. Tada mi je to mnogo prijalo i uživala sam u tome. Ne mislim da je neko lud ako ide kod psihijatra. To je sasvim jedna normalna stvar - iskrena je bila Luna.

LUNA ĐOGANI: Ne osećam se krivom za Veljkov i Ksenijin raskid!

(VIDEO) BLOGERKA ILI KUVARICA? Luna Đogani pokazala svoj skriveni talenat!

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Informer.rs

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com