POSLEDNJE MANDINE SCENE U ZAVRŠNICI SERIJE "SELO GORI" Radoš: Moj bata Milašin još živi!

POSLEDNJE MANDINE SCENE U ZAVRŠNICI SERIJE "SELO GORI" Radoš: Moj bata Milašin još živi!

Radoš Bajić kaže da mu je drago što će milioni ljudi gledati poslednje Mandine scene u završnici serije "Selo gori, a baba se češlja"

I. Gajić 17. 10. 2016. 18:46
112636_18-radasin-i-milasin_f.jpg?147672

Public

Radoš Bajić kaže da ga raduje što će milioni ljudi moći da gledaju poslednje scene Milorada Mandića Mande u seriji "Selo gori, a baba se češlja". Finalna sezona ovog kultnog ostvarenja počela je u subotu da se emituje na RTS. Gledaoce očekuje 12 novih epizoda, u kojima će biti puno kadrova koje je snimio pokojni Manda.

BEZ MANDE NEMA NI SERIJE "SELO GORI..." Nedeljko Bajić otkrio zašto neće biti novih epizoda serije!

Igra punim jedrima

- Moj bata Milašin još živi. U ovih novih 12 epizoda on je u punoj snazi i igra punim jedrima. Milioni gledalaca će moći da uživaju u Mandinoj poslednjoj ulozi. Uspeli smo da snimimo krucijalni deo njegove uloge pre strašne nesreće koja ga je zadesila - kaže Bajić za Informer i dodaje da mu veoma nedostaju i Manda i Dragan Nikolić, da se zajedno raduju uspehu poslednje sezone:

94021_20-nenad-okanovic-i-manda_f.jpg?14

Informer

Milioni ljudi gledali prvu epizodu

Prvu epizodu nove sezone serije "Selo gori, a baba se češlja" gledalo je u nedelju više od dva miliona ljudi.
- Ubedljivo smo bili najgledaniji u nedelju. Ceo dan mi je zvonio telefon, što govori da smo napravili dobar posao. Više od dva miliona i 200.000 ljudi je gledalo novu epizodu. Drago mi je što su nam gledaoci ponovo ukazali poverenje - ponosno je istakao Radoš.

- I Manda i Gaga Nikolić dali su snažan pečat seriji. Jako mi je teško što ih nema sad sa nama da se zajedno radujemo novim uspesima.

Poznati reditelj smatra da je dobro što se serija završava, jer mu je ceo projekat bez Mandića nezamisliv.

- Manda je bio nezamenljiv. Ali njegova smrt nije bila razlog da završimo sa snimanjem serije. I pre nego što je preminuo, moja odluka je bila da se sa 101. epizodom završi ceo serijal, kao što će se i desiti - priča Radoš.

Donosi mir u Srbiju

Naš sagovornik veruje da će ova serija obeležiti naredni period u Srbiji.

SKAMENJENO SRCE RADOŠA BAJIĆA: Mando, brate moj, čeka te tamo Gaga!

- Serija "Selo gori, a baba se češlja" vratila se na male ekrane da donese lepotu, mir i dobrotu u Srbiju. Treba nam da nađemo najbolje u sebi, a mislim da to možemo uraditi. Jesen i zima biće u znaku naše serije. Želimo da narodu pošaljemo pozitivnu energiju i vibracije, i to je najvažnija poruka - ističe Bajić.

112637_18-manda-2_f.jpg?1476722124

Public

Ljilja: Manda je umro na moj rođendan

65339_18-ljilja01-tanjug_f.jpg?147672186

Public

Ljiljana Stjepanović, koja igra Radojku u "Selo gori, a baba se češlja", priznaje da je sa setom ispratila prvu epizodu:
- Iskrena da budem, nisam se radovala previše početku emitovanja poslednjeg ciklusa kultne serije zbog smrti svojih dragih kolega: Dragana Gage Nikolića, Zlate Petković, a naročito mog pobratima Milorada Mandića. Manda je preminuo na moj šezdeset peti rođendan. Kada sam primila tužnu vest, moji jauci su odjekivali zgradom... Ne pamtim da sam ikad u životu toliko plakala. Glasno sam zapomagala: "Bože, što ne uze mene umesto njega"!
M.B.

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Informer.rs

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com