PA, ZAR OPET?! Udaje se Mira Škorić!

kurir.rs/informer.rs01. 10. 2016. 08:03
109934_car-public_f.jpg?1475301707

Informer

Folk pevačica Mira Škorić priželjkuje svadbu. Uslikana je kako ulazi u salon sa venčanicama i tamo razgleda modele haljina!

Mira je u salon ušla sa svojim prijateljem i tamo se zadržala pola sata. Kući je krenula sa jednim modelom haljine koji je bio zapakovan u kesu, a nosio ga je njen pratilac.


MIRA ŠKORIĆ: Ćerka zna dve, tri moje pesme što je živa sramota, ali ona je moj najveći ponos!

Pevačica je u stabilnoj vezi, ali ne želi da otkriva identitet momka, jedino što je priznala je da je njen izabranik Srbin iz Like koji se bavi običnim poslom. Ona navodi da je srećna i ispunjena u ovoj vezi.


(FOTO) VAAAU! Ćerka Mire Škorić je prava vatra!

- Neću reći kako se moj muž zove! On ne želi da ima titulu muža Mire Škorić i time me je osvojio. Gospodin ne želi da se eksponira i zato ga ja skrivam od očiju javnosti. Mnogo je zgodan i lep i to je još jedan razlog zašto ću se truditi da sačuvam našu privatnost - rekla je Mira Škorić.

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Informer.rs

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com