MILICA DABOVIĆ: Prsten sam odabrala, valjda će Simon da me zaprosi!

MILICA DABOVIĆ: Prsten sam odabrala, valjda će Simon da me zaprosi!

Jedna od naših najboljih košarkašica Milica Dabović je prilikom gostovanja u Gossapp emisiji na istoimenoj aplikaciji, voditeljki Mariji Lazić otkrila pregršt pikanterija iz privatnog života, ali i bez cenzure osvrnula na tračeve koji je zasmejavaju

Informer.rs 24. 10. 2016. 08:26
113590_unnamed_f.jpg?1477290389

printscreen

Naime jedan od korisnika  je postavio škakljivo pitanje da li je istina da podržava LGBT populaciju i da pored muškaraca simpatiše i žene.

- Ma naravno, evo zato sam došla u tvoju emisiju, mnogo mi se sviđaš, hoćeš li da se udaš za mene?! - prasnula je Milica u smeh, a zatim je počela da se šali na račun svog dečka Simona koji nikako da je zaprosi 

- Ja sam prsten odabrala i sad je moje samo da sačekam da skupi hrabrost i da me zaprosi! U međuvremenu sam fokusirana na pripremu mog košarkaškog kampa ali i pisanje autobiografije od koje mnogima "neće biti dobro". Očekuju vas brojne pikanterije i skandali! - obećala je Dabovićeva koja je takođe dodala i to da uskoro ide u "penziju".

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Informer.rs

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com