GOCA BOŽINOVSKA SAMOUVERENO: Ja sam najbolji političar i ima da smirim situaciju u državi!

GOCA BOŽINOVSKA SAMOUVERENO: Ja sam najbolji političar i ima da smirim situaciju u državi!

Pevačica Goca Božinovska odlučila je da se odrekne pevačke karijere zarad politike

pink.rs/informer.rs 29. 10. 2016. 20:22
71904_goca-bozinovska_f.jpg?1477765208

Facebook

Ona je rekla da se sledeće godine baca u političke vode i osniva stranku, jer kako kaže želi da zavede mir u Srbiji.

- U politiku ulazim sledeće godine. Ulazim u tu igru i ima da se borim do kraja - odlučna je pevačica.

PROVALJENA GOCA BOŽINOVSKA: Uključila se u emisiju Milomira Marića i tražila SAVET ZA SINA!

Božinovska je otkrila i koju bi stranku podržala i ušla u koaliciju sa njom ako bi prošla cenzus.

- Stala bih uz naprednjake. Podržala bih ih svojim glasačkim telima, naravno ukoliko i dalje budu imali snage da se bore sa ovolikom količinom tereta koji je ostavljen iz prošlosti - rekla je Goca i dodala:

- Ljudi su pokrali i ojadili zemlju i sada ovi mučenici treba da izglade stvar i opravdaju se pred penzionerima, a to nikako nije lako. Zbog toga moraju da dižu cene i porez. Ja imam rešenje kojim bi sve to uskladila.

(FOTO) MALI ŠIJAN UZEO STVAR U SVOJE RUKE! Mirko objavio fotku sa puškom!

Pevačica tvrdi da bi bila najbolji političar. Puna samopuzdanja izjavila je da je najpravednija, najpoštenija i najčasnija.

- Verujte mi da se ne šalim. Moramo da rešimo ovu situaciju. Jedan Vučić nije dovoljan. Čovek nema svoj život. Gledam kako putuje od grada do grada i pokušava da se izbori sa zagađenom zemljom. Život je kratak. Čim pređeš pedesetu odeš u pi*ku materinu. Čemu fotelja od četiri godine ako izgubiš zdravlje. I to sve za ideale?! Ne može tako, a ja imam rešenje kako bi - završila je Božinovska.

SIGURNO JE GENETIKA KRIVA! Goca Božinovska brani sina: Mirko je kao njegov otac - neustrašiv!

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Informer.rs

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com