(FOTO) NAJLEPŠE NA SVETU! Sasvim obične GOLE SRPKINJE!

Izložba fotografija "O nama“ Ljiljane Stojanović prikazuje 30 aktova žena koje su pristale da stanu pred objektiv i pokažu svoje telo, lice, ali i emociju

Informer.rs 01. 10. 2016. 08:23
109951_12_f.jpg?1475302850

Ljiljana Stojanović/Promo

Radovi su izloženi u Galeriji „Centar za ravnotežu“ do 4. oktobra.

- Svaka osoba nosi neku emociju koji mi prepoznajemo, i te emocije koje sam ja prepoznala, kako sam ih doživela, prenela sam fotografijom. Zato je izložba "O NAMA", priča i o njima i o meni - kaže autorka.

Ljiljana Stojanović kaže da su fotografije nastajalae u periodu od 3.5 godine, da nijedna od fotografisanih devojaka i žena nije profesionalni model, i da je za nju najveći znak poverenje bila činjenica da s joj neke od njih otvorile vrata svog doma u kojima su nastale neke od najerotičiojh fotografija...

109947_8_f.jpg?1475302862

Ljiljana Stojanović/Promo

- Ne plaćam svoje modele, verovatno da su plaćeni, odnos bi bio drugačiji, i ne bih dobila ono što želim, ili bar ja mislim da ne bih - kaže Ljilljana Stojanović.

Fotografije su nastajale na razlicitim lokacijama - od ličnih životnih prostora žena, do biranih lokacija (Beočin, dvorac Špicerovih, Kalemegdan, Ivanovo, Kuzmin...).

POGLEDAJTE DEO FOTOGRAFIJA SA OVE JEDINSTVENE IZLOŽBE:

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Informer.rs

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com