PORODILA SE ANA ŠTAJDOHAR! Ponosni tata: Moja žena je NAJVEĆI CAR!

pink.rs/informer.rs20. 10. 2016. 20:44
40746_ana_iff.jpg?1476989007

Instagram/Ana Štajdohar

Popularan muzički par Nikola Demonja i Ana Štajdohar danas su postali roditelji po drugi put.

Ana je na svet donela dečaka, a ponosni tata je svoje prijatelje obavestio putem društvene mreže Fejsbuk.

– Imam nešto lepo da vam kažem za dobar dan… Danas, 20.10.2016., u 18h, moja žena, ljubav mog života, moja najlepša žena koja je za mene najveći car, na svet je donela jednog malog dečaka.  Nia je dobila brata, bake i deke su dobili još jednog mezimca, Ana je ponovo postala mama, a ja ponovo tata! Živeli – stoji u objavi Nikole Demonje.

Nikoli i Ani je ovo drugo dete. Oni su pre dve godine dobili devojčicu kojoj su dali ime Nia.

(VIDEO) PAPUČAR GODINE Nikola Demonja: Ženo, vrati mi se, nedostaješ mi!

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Informer.rs

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com