DEČIJI "BISERI"

5.PNG



* DEČIJI ODGOVORI NA NEKA PITANJA:

Šta je kredit? 
- "To je ono u telefonu. Kada ti se potroši a ti uključiš punjač i imaš kredit. 
Moja mama traži od tate da joj da na kredit platu, jer je ona ta koja je završila fakultet." 

Šta je to politika? 
- "Hm... meni je tu nesto sumnjivo! 
Ima nekoliko vrsta. Jedna su neke novine pa se čitaju, a druga je kao kolač. 

Kolač? 
- "Da, to meni moja mama ponekad daje. Unutra ima čokolada a ponekad i spolja ima čokolada." 

A ko su političari? 
- "To su ljudi koji prave politanke."

Šta je bogatstvo?
- "Moja mama baš voli pare. Volim i ja i nikom ih ne dam. 
To je kad kupuješ sve, pa ti opet na kraju bude dosadno."

Šta je to psiholog?
- "Ti si psiholog ako nekoga hipnotišeš. 
On pomaže ljudima. Daje savete. Npr. da ne jedeš nešto bajato. 
On te pita jel' znaš TO i ako ne znaš onda ne mozeš u školu jer ne znaš šta je TO. 
Liči mi da je jako star i da je jako glup."

Zašto na televiziji puštaju reklame? 
- "One služe da ideš da piškiš ako ti se piški, 
a ako ne onda ne moraš. 
Reklame služe da se glumci odmore."

Šta je venčanje? 
- "To je kad nađeš momka da se udaš, ali prvo moraš 
kao moja tetka da ga varaš." 

Kako se zovu ljudi koji rade u banci? 
- "Pa ne znam, nisam ih pitala." 

Šta je benzin? 
- "Pa... to je kao neka masnoća koja se sipa u kola 
da bi radio brže njegov organizam." 

Da li voliš životinje? 
- "Volim pile i prase. Krilce od pileta mi se najviše sviđa!"

Čemu služi prezime?
- "Prezime služi da se ljudi ne bi zvali sa "EJ!"."

Ko je stjuardesa?
- "Stjuardesa je teta koja služi ljude u avionu 
da ne bi oboleli od gladi." *
Izvor: smehisamosmeh.blogspot.com

Podijeli ovo:

loading...
Oznake:

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com